::Poczta:: ::Mapa serwisu::     Strona główna Oferta Portfolio Kontakt
 





[Słownik pojęć internetowych]

 

Pośród wielu korzyści oferowanych przez Internet najważniejsze to: szybki i szeroki dostęp do informacji, ogromne możliwości wyboru, wygoda korzystania, indywidualizacja klienta, oszczędności, integracja określonego typu społeczności, dostarczanie rozrywki oraz gwarancja zaufania.

Dostęp do informacji. Internet umożliwia prezentowanie informacji o Państwa produktach oraz usługach na dowolnym poziomie szczegółowości oraz w czasie, w którym życzą sobie tego Wasi klienci. Klienci nie muszą czeka na możliwość kontaktu z przedstawicielem Państwa firmy i nie muszą wertować setek stron materiałów katalogowych. Mogą oni szybko uzyskać informacje o żądanych parametrach wyrobu czy usługi, o warunkach współpracy, itp. Państwa przedsiębiorstwo korzystając z Internetu jest w zasadzie w stanie zaspokoić praktycznie wszystkich klientów.

Wygoda korzystania. Internet jest medium oferującym Państwa klientom praktycznie największą wygodę prowadzenia szeroko pojętych interesów. Jest zawsze gotowy i dostępny, zarówno do przyjmowania zamówień, śledzenia dostaw i kontroli przyjmowania towarów, do prowadzenia każdego rodzaju działalności.

Indywidualizacja użytkownika. Internet umożliwia Państwa firmie dostosowanie produktów i usług do indywidualnych potrzeb Waszych klientów. Na stronach warto zachęcać klientów, aby nie tylko wyrażali swoje preferencje o dostarczanych przez Was produktach, czy świadczonych usługach, ale sugerować klientom, aby sami projektowali potrzebne im produkty i usługi.

Oszczędności. Żaden rodzaj poszukiwania informacji i kontrahentów nie wymaga mniej wysiłku od Waszych klientów niż przeszukiwanie Internetu - przecież zaoszczędzają dużo czasu!. Oszczędności kosztowe natomiast, idą dalej niż tylko proste wyeliminowanie części sprzedawców i konsultantów oraz zredukowanie części tradycyjnych form komunikacji i przekazywania informacji, np. o oferowanych przez Państwa produktach, czy świadczonych usługach - wysyłanie poczty, drukowanie wielostronicowych katalogów. Sieć można wykorzystać również do uporządkowania procesów gospodarczych, wyeliminowania barier organizacyjnych oraz efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw i w efekcie całością logistyki. W ten sposób uzyskuje się wyższe przychody ze sprzedaży i niższe koszty produkcji oraz dystrybucji, a co za tym idzie możliwość przeniesienia oszczędności kosztów na Państwa klientów i zwiększenie udziału w rynku.

Dostarczanie rozrywki. Pomijając rodzaj oferowanego przez Państwa produktu czy usług, sieć posiada również możliwość przyciągania klientów poprzez rozrywkę. Przed państwa firmą pojawia się możliwość oferowania interaktywnego dostępu do gier, muzyki, serwisów informacyjnych, czy na przykład wydarzeń sportowych z własnych stron internetowych i według zindywidualizowanych preferencji Waszych klientów. Obecnie popularnym staje się umieszczanie w sieci obrazów z kamer zainstalowanych w ciekawych miejscach firmy, bądź w bardzo interesujących miejscach poza firmą.